Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вентилатора

    Здравейте колеги,
    Проблемът ми е такъв - вентилаторът ми неработи и колата прегрява. Проблемът се появи след като ми сложиха аларма. Предполагам са откачили нещо или не са го свързали правилно, ама тъй като съм нов съм неграмотен по въпроса. Помощ. Евентуално ако е прекалено сложно и препоръка за сервиз в София, където колата ще е готова до Понеделник(!) преди обяд.
    Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

  • #2
    е провери си бушоните и релетата и ако не намериш от какво е , върни я на алармаджиите.
    точка

    Comment


    • #3
      Проверих бушоните и релетата, както колегата Колев предложи и не е от това. На алармаджиите немога да я върна, защото незнам кой са. Като я купувах, авто къщата я даде и сега не казват, кои са "майсторите". Подозирам, че са от авто къщата. Та затова питах евентуално вие да ми препоръчате сервиз, където колата ми да стане бързо. Вече на други извън форума навлеци не вярвам много, много.
      Last edited by bios_rage; d.m.y г., 10:04.
      Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

      Comment


      • #4
        колега, в тоя файл на страница 33-та гледаш и проверяваш
        -бушон г254
        -буксата на самия вентилатор
        -реле л35 и бушона отдолу ф4 /това дава захранване и на задната чистачка така че виж дали работи/

        http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...onditioner.PDF

        на страница 53 е схема къде се намират нещата.но виж първо бушон г254 който е в кутийката до акумулатора. малко "майстори" ще се навият да я гледат щото някой друг е ровил така че по-добре първо се пробвай сам.
        точка

        Comment


        • #5
          Мерси колега, нахлузвам някви гащи и се мятам под капака, ще пиша после какъв е резултата
          Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

          Comment


          • #6
            Еми колега следващата идея ?
            Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

            Comment


            • #7
              намираш реле л100 . махаш го и с едно кабелче съединяваш пин30 и пин87. вентилатора трябва да завърти веднага. ако завърти, сменяй релето. ако не стане с него ,може да караш временно с кабела но трябва да го сваляш че да не останеш без акумулатор.така ще локализираме къде е проблема.
              ако не стане с кабелчето, значи алармаджиите са взели постоянно захранване някъде около бушона г254.там са омазали нещо и не стига захранване до вентилатора.
              задната чистачка работи ли.

              пп
              на тая картинка
              http://www.picvalley.net/u/1187/1800495052.JPG
              фигура 40 , реле "Д" е реле л100
              Last edited by kolev; d.m.y г., 14:37.
              точка

              Comment


              • #8
                Така колега, при мен не е така на "С" и "Д" има бушони, а на "А" и "Б" няма. Сега ще пробвам с кабелче какво ще стане. Задната чистачка работи.
                П.С. Релето е много клеясало, като пробвам пак ще пиша.
                Last edited by bios_rage; d.m.y г., 17:35.
                Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                Comment


                • #9
                  Нищо не стана освен че си изгубих 1-то червено реле падна някъде и немога да го намеря вече 2 часа. Утре сутринта пътувам, а трябва да си намеря друго поне да се возя, нищо че ще прегрява.....
                  Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:47.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Еми ако трябва да съм реалист само в задръствания прегрява. Вентилаторът като му пусна 1 жица от двигателя върти. За щекер не съм погледнал ама ще стане към 9:30. Иначе на семинарията при химическият в 1 задръстване 130 градуса плътно и антифриза ми излетя, като циганин от банка, през капачката.
                      Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bios_rage Покажи съобщение
                        Еми ако трябва да съм реалист само в задръствания прегрява. Вентилаторът като му пусна 1 жица от двигателя върти. За щекер не съм погледнал ама ще стане към 9:30. Иначе на семинарията при химическият в 1 задръстване 130 градуса плътно и антифриза ми излетя, като циганин от банка, през капачката.
                        Честито сега колев да ти обесни как се сменя гарнитура на главата Освен това и сегментите се отвръщат при такова прегряване
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Честито сега колев да ти обесни как се сменя гарнитура на главата Освен това и сегментите се отвръщат при такова прегряване
                          Пък след тези процедури с главата и сегментите, гумичките на клапаните ще са ти най малкия проблем
                          Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

                          Comment


                          • #14
                            Аз на твое място бих се върнал в автокъщата Само може да се гадае какво са оплескали гадовете...ще отнеме много време и много усилия да се разбере, а и сигурно алармата е от ония китайските от "тунинг център Илиенци" дето скапват електрониката на автомобила, плюс това сигурно неграмотниците са захранили алармата баш откъдето не трябва(например вентилатора на охлаждането). Имайки предвид че Алфа е чуствителна откъм токовете по-добре внимавай с експериментите. в краен случей разкарай алармата. Колегите да кажат дали е възможно втората степен на вентилатора да не ти работи аз не зная при TS моторите дали има 2 степени както е при боксер...
                            Last edited by ves_v8; d.m.y г., 20:52.
                            In God we trust, all others pay cash.
                            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                            Comment


                            • #15
                              ами има 2 степени и тс-а. обаче на колегата вероятно резистора на първата му е изгорял, а по всичко личи че алармаджиите са прецакали и 2-рата степен. обаче е направил сериозна грешка че е стигнал до 130 градуса и едва ли сега вентилатора ще му е първа грижа.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X